Предизвикателствата пред "Sterntaler" обаче никак не са малко, тъй като компанията има мнооого години опит зад гърба си. Първите си стъпки прави през далечната 1965-та, когато Алфонс и Кейт Кох създават и представят колекция бебешки пантофки. Година по-късно "творенията" се появяват в множество магазини в Германия, а още една година след това, продуктовата гама се разширява с първата колекция шапки за мъничета. През 1968 г. компанията показва колекциите на 8 регионални търговски изложения в Германия и оттогава "Sterntaler" става изключително популярна марка в родината си. С настъпването на 1969 г. успехите и популярността придобиват дотолкова големи размери, че компанията създава собствена производствена база, с която навременно да отговаря на отправените поръчки. Но въпреки изключително мощната сила, с която колелото на успеха се завърта, "Sterntaler" пази философията си "да не расте и да бъде ентусиазирана като дете". И с детския дух, с ентусиазма към новите идеи и с умението да използва въображението си, представя поредното попълнение в каталога - първата колекция от меки текстилни играчки за мъничетата, чийто дебют се случва през 1970 г. Пет години след това "Sterntaler" вече разполага с втора сграда в производствената база и... с още повече детски ентусиазъм. Благодарени на него новите проекти стават факт, като с настъпването на 1978 г. част от продуктовия каталог вече е една колекция от детски чорапчета. През 80-те компанията продължава да бъде част от детския свят и впечатлява с полезни помощници на най-малките за слънчевите дни - шапки, изработени от текстил с UV защита. Благодарение на тях репутацията на производителя се сдобива с още една "златна" точка, дадена от родителите в Германия, но и в още много страни от Европа. А с настъпването на 90-те успехът продължава да расте - компанията вече разполага с 4-та сграда в производствената база. Едновременно с това и каталогът се увеличава - появяват се детски килимчета за игра, музикални играчки от текстил, детски одеяла и бебешки спални чувалчета.
"Sterntaler" в днешни дни
Пристигането на новия век носи и нови успехи. В началото на 2000-те години "Sterntaler" е успешно позиционирана марка в повече от 25 страни по света. А през 2005 г., компанията причислява още един успех под формата на подарък за 40-тата си годишнина - основаването на дъщерно дружество в Хонг Конг. Естествено, годините минават и "Sterntaler" расте, но пък философията да разбира детския свят и да бъде като дете си остава. Затова през 2006 г., когато създава текстилни кукли за куклен театър, компанията за пореден път прави така, че светът на мъничетата да е още по-цветен, интересен, забавен и полезен в научаването на нови неща. Но докато всеки появил се продукт на компанията е съобразен с интересите на децата, при етапа на неговото разработване винаги има съобразяване със сериозни изисквания за безопасността на мъничетата, които от "Sterntaler" обясняват с думите: "Производството на нашите продукти се отнася не само до използването на висококачествени материали, които да са без вредни вещества и внимателно произведени чрез високи технически стандарти, но също така и до практиките в производствените обекти. Ето защо ние сме един от първите немски производители, които спазват изискванията на ICTI-кодекса, създаден от Международния съвет на индустрията за играчки (International Council of Toy Industries) и разполагаме с негови сертификати във всичките ни производствени фабрики".
През последните няколко години "Sterntaler" продължава да попълва каталога със сериозно отношение към качеството, но и с "щипка" от детския дух, зареден с любопитство и ентусиазъм за нови идеи. Компанията продължава и "да жъне" световни успехи. През 2015 г. от производителя гордо споделят, че са част от лидерите в производството на бебешки играчки и текстил. А зад постиженията стои и многочислен екип - повече от 1000 служители в различни страни по света работят за "Sterntaler", като сред тях около 250 са в основната производствена база в Германия.
През последните няколко години "Sterntaler" продължава да попълва каталога със сериозно отношение към качеството, но и с "щипка" от детския дух, зареден с любопитство и ентусиазъм за нови идеи. Компанията продължава и "да жъне" световни успехи. През 2015 г. от производителя гордо споделят, че са част от лидерите в производството на бебешки играчки и текстил. А зад постиженията стои и многочислен екип - повече от 1000 служители в различни страни по света работят за "Sterntaler", като сред тях около 250 са в основната производствена база в Германия.
Много успехи, но един вдъхновител през всичките години
За дългогодишния си опит компанията се радва на множество успехи и не спира да развива каталога си. Зад името на запазената марка "Sterntaler" обаче не са само хората от екипа, които посвещават своята любов към детайла и влагат детските любопитство и ентусиазъм в създаването на продукти. Зад компанията стои и нейният вдъхновител - една приказна история. История, която започва така:
Името на този дълбоко вълнуващ разказ е използван в името на компанията, а главната героиня е показана в логото на "Sterntaler". И посланието на "вдъхновителя" не спира да се предава от година на година или както казват от екипа на немския производител днес: "B синхрон с приказката на Грим са и нашите играчки и текстил, които предлагат радост, забавление, защита и топлина... и всичко това от 1965 г. насам".
виж повече виж по-малко
"Имало едно време едно момиченце. Когато родителите му умрели, горкото сираче останало толкова бедно, че вече нямало нито подслон над главата си, нито легло, в което да спи, нямало нищо друго, освен дрехите, които носи".Всъщност това е известната приказка на Братя Грим - "Звездните талери". И всеки неин читател става свидетел на това как, въпреки недоимъка, малкото момиче подарява на един просяк последната си риза от добросърдечност. Но накрая... детето е богато възнаградено със сребърни талери, които падат от небето. Момиченцето се радва от все сърце, събира талерите и живее богато и честито до края на дните си.
Името на този дълбоко вълнуващ разказ е използван в името на компанията, а главната героиня е показана в логото на "Sterntaler". И посланието на "вдъхновителя" не спира да се предава от година на година или както казват от екипа на немския производител днес: "B синхрон с приказката на Грим са и нашите играчки и текстил, които предлагат радост, забавление, защита и топлина... и всичко това от 1965 г. насам".