Количката на "Bburago" представлява умалено копие на суперлимитираната кола, изработено от метал и пластмасав мащаб 1:24. Вратичките се отварят - нагоре, естествено - нали говорим за "Lamborghini", задният капак, който е с прозрачно покритие - също, а под него е разположен двигателят на машината. Подвижен спойлер, истински огледалца, детайлно изработен салон с ергономични седалки и контролно табло в черно с оранжеви акценти и най-якото - волан, който се върти, променяйки посоката на предните колела.
Казано с други думи "Murciélago LP 670-4 SV China Limited Edition" е поредното бижу от серията "Bijoux Collezione", което, за щастие е далеч по-достъпно от оригинала.
За "Murciélago LP 670-4 SV China Edition":
Италианската компания "Lamborghini" през 2010 г. също се включи в ухажването на китайския пазар и специално за клиентите в най-многобройната държава в света представи "Murcielago LP 670-4 SuperVeloce - China Limited Edition" на автомобилното изложение в Пекин.
Това не е просто лимитиран модел - от него съществуват само 10 бройки, създадени за "дискриминираните доскоро ентусиасти на суперспортните автомобили” в Китай. "China Edition" залага на сивото като основен тон в екстериора, като впечатление правят акцентите в черно и оранжево. Цветна линия разделя сякаш на две части по дължина целия автомобил. Подобни на светкавици линии има и от двете страни на колата.
В кокпита на състезателната кола бъдещите клиенти ще се радват на солидно количество алкантара и карбон, както и на отличителен бадж с индивидуалния номер на автомобила от серията.
Както и оригиналния "Murcielago LP 670-4 SuperVeloce", китайската версия тежи със 100 kg по-малко от "Murcielago LP 640", а познатият 6.5-литров 12-цилиндров двигател доставя мощност от 670 конски сили и 660 nm. Върховите динамични характеристики се изразяват в ускорение от 0 до 100 km/h за 3.2 sec, а максималната скорост достига 342 km/h.
Какво друго можем да кажем, освен "Честито!" на десетимата щастливци, които ще карат такива коли...
Това не е просто лимитиран модел - от него съществуват само 10 бройки, създадени за "дискриминираните доскоро ентусиасти на суперспортните автомобили” в Китай. "China Edition" залага на сивото като основен тон в екстериора, като впечатление правят акцентите в черно и оранжево. Цветна линия разделя сякаш на две части по дължина целия автомобил. Подобни на светкавици линии има и от двете страни на колата.
В кокпита на състезателната кола бъдещите клиенти ще се радват на солидно количество алкантара и карбон, както и на отличителен бадж с индивидуалния номер на автомобила от серията.
Както и оригиналния "Murcielago LP 670-4 SuperVeloce", китайската версия тежи със 100 kg по-малко от "Murcielago LP 640", а познатият 6.5-литров 12-цилиндров двигател доставя мощност от 670 конски сили и 660 nm. Върховите динамични характеристики се изразяват в ускорение от 0 до 100 km/h за 3.2 sec, а максималната скорост достига 342 km/h.
Какво друго можем да кажем, освен "Честито!" на десетимата щастливци, които ще карат такива коли...
За "Lamborghini":
Историята на италианската компания за спортни автомобили започва като на шега в началото на 60-те години на XX век. Собственик на завод за трактори, Феручо Ламборгини отива да се срещне с Енцо Ферари (собственик на компанията "Ferrari"), за да се оплаче от качеството на съединителя на притежаваното от него „Ferrari 250 GT“. Неособено учтивият Енцо Ферари го отпраща, като (по спомени на Феручо) му казва: „Ти си гледай тракторите и остави спортните автомобили на онези, които разбират от тях. Проблемът не е в колата ти, а в шофьора ѝ."
Засегнат от думите му, Феручо Ламборгини се връща в завода си и решава да опита сам да поправи повредата. Откачайки съединителя, той вижда, че той е производство на фабриката, чиито съединители самият той използва за своите трактори. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така проблемът е решен.
Вдъхновен от успеха, известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател. Той има 4 разпределителни вала – по два за всяка група цилиндри, два клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Моторът е и с алуминиева конструкция, колянов вал, поддържан от седем основни лагера, ковани алуминиеви бутала и разпределителни валове със собствени зъбни колела и вериги. Първият модел на "Lamborghini" е наречен "350GTV", а негов дизайнер е Франко Скалионе.
За емблема на марката Феручо Ламборгини избира своя зодиакален знак – телец. Тук е мястото да кажем, че оттогава насам имената на моделите на "Lamborghini" са свързани с имена на бикове, кориди и известни бикоборци.
Скоро след "350GT" се появява и "Lamborghini 400GT". Тези два модела донасят доста добра печалба, която Феручио използва, за да се хвърли в предизвикателството да създаде първия суперспортен автомобил в историята на компанията - "Lamborghini Miura", превърнал се в истинска легенда. Дизайнът е дело на Марчело Гандини. За първи път колата е показана на автоизложението в Торино през 1965 г.
През 1971 г. „Lamborghini“ представят друг свой нов модел – прототипа "LP500 Countach". Двигателят отново е V-образен 12-цилиндров, но любителите на автомобилите остават изненадани от необичайния дизайн на колата. Това е първият модел на „Lamborghini", чиито врати се отварят нагоре - нещо, което днес вече е запазена марка на компанията. Три години след представянето си на изложението "LP500 Countach" е пуснат в серийно производство.
През следващите няколко години, въпреки проблемите с които се сблъсква компанията, продажбите на "Countach" я поддържат в бизнеса с автомобили. Създателят на марката обаче - Феручо Ламборгини, продава своята част от акциите на швейцарски инвеститор и се оттегля.
Днес "Lamborghini" е един от абсолютните лидери, производители на суперспортни автомобили, заедно с компании като "Ferrari", "Aston Martin", "Porsche", "Bugatti" и др. Компанията е собственост на „Audi“, която пък вече е част от компанията „Volkswagen“.
Засегнат от думите му, Феручо Ламборгини се връща в завода си и решава да опита сам да поправи повредата. Откачайки съединителя, той вижда, че той е производство на фабриката, чиито съединители самият той използва за своите трактори. Открива част от съединител, която пасва на автомобила му, и така проблемът е решен.
Вдъхновен от успеха, известно време след това Феручо решава да започне собствено производство на спортни коли, като наема инженера Джото Бидзарини (работил преди това за Ферари) да сложи на първата му кола V-образен 12 цилиндров двигател. Той има 4 разпределителни вала – по два за всяка група цилиндри, два клапана на цилиндър и е с мощност от 350 конски сили. Моторът е и с алуминиева конструкция, колянов вал, поддържан от седем основни лагера, ковани алуминиеви бутала и разпределителни валове със собствени зъбни колела и вериги. Първият модел на "Lamborghini" е наречен "350GTV", а негов дизайнер е Франко Скалионе.
За емблема на марката Феручо Ламборгини избира своя зодиакален знак – телец. Тук е мястото да кажем, че оттогава насам имената на моделите на "Lamborghini" са свързани с имена на бикове, кориди и известни бикоборци.
Скоро след "350GT" се появява и "Lamborghini 400GT". Тези два модела донасят доста добра печалба, която Феручио използва, за да се хвърли в предизвикателството да създаде първия суперспортен автомобил в историята на компанията - "Lamborghini Miura", превърнал се в истинска легенда. Дизайнът е дело на Марчело Гандини. За първи път колата е показана на автоизложението в Торино през 1965 г.
През 1971 г. „Lamborghini“ представят друг свой нов модел – прототипа "LP500 Countach". Двигателят отново е V-образен 12-цилиндров, но любителите на автомобилите остават изненадани от необичайния дизайн на колата. Това е първият модел на „Lamborghini", чиито врати се отварят нагоре - нещо, което днес вече е запазена марка на компанията. Три години след представянето си на изложението "LP500 Countach" е пуснат в серийно производство.
През следващите няколко години, въпреки проблемите с които се сблъсква компанията, продажбите на "Countach" я поддържат в бизнеса с автомобили. Създателят на марката обаче - Феручо Ламборгини, продава своята част от акциите на швейцарски инвеститор и се оттегля.
Днес "Lamborghini" е един от абсолютните лидери, производители на суперспортни автомобили, заедно с компании като "Ferrari", "Aston Martin", "Porsche", "Bugatti" и др. Компанията е собственост на „Audi“, която пък вече е част от компанията „Volkswagen“.