Автомобилът явно е с дизелов двигател, както става ясно от надписа "TDI", който можете да видите от задната му страна. Под предния капак, който се отваря, е разположен двигателят на машината. Освен това, "Audi A1" ще ви зарадва и с отварящи се врати, детайлно изработено контролно табло, истински огледала, въртящ се волан, дори регистрационни номера!
Тази кола си има наистина всичко и заслужено попада в серията "Bijoux Collezione". Жалко само, че не можем да седнем зад волана и да натиснем педала на газта.
Важно: При поръчка ще получите количка "Audi A1" с цвят на случаен принцип.
За "Audi A1":
Представено на автомобилното изложение в Токио през 2007 г., "Audi A1" е пуснат в серийно производство през 2010 Г и оттогава към него има голям интерес.
Малолитражният автомобил работи с двигател 1,6-TDI с мощност 77 kW (105 конски сили). Системата за впръскване "Common Rail" с 4 инжектора се отличава с отлично съотношение на ускорение, комфорт на движение и звук на двигателя. Средният разход на гориво на този двигател е 3.9 l/100 km.
Част от оборудването на новото "А1" са алармената система, LED светлинен пакет за вътрешното пространство, отопляеми външни огледала, система за електронно регулиране на скоростта, ски сак, преден подлакътник, отопление на предните седалки, комфортен автоматичен климатик, мултифункционален спортен кожен волан. "Audi" предлага и помощна система за паркиране в две версии, както и система "Radio concert", пакет за навигация, високо технологична система за управление и съвършен звук, благодарение на "Bose Surround Sound System".
Екстериорният дизайн подчертава динамичното излъчване на модела чрез детайли като ръбестите прагове и спойлера на покрива. А клиентът освен цвета на автомобила, може да избира и цвета на плата на плата на седалките, материала около въздухоотводите и покритието в отделението за предмети на вратите, които немската компания предлага в различни експресивни тонове.
Малолитражният автомобил работи с двигател 1,6-TDI с мощност 77 kW (105 конски сили). Системата за впръскване "Common Rail" с 4 инжектора се отличава с отлично съотношение на ускорение, комфорт на движение и звук на двигателя. Средният разход на гориво на този двигател е 3.9 l/100 km.
Част от оборудването на новото "А1" са алармената система, LED светлинен пакет за вътрешното пространство, отопляеми външни огледала, система за електронно регулиране на скоростта, ски сак, преден подлакътник, отопление на предните седалки, комфортен автоматичен климатик, мултифункционален спортен кожен волан. "Audi" предлага и помощна система за паркиране в две версии, както и система "Radio concert", пакет за навигация, високо технологична система за управление и съвършен звук, благодарение на "Bose Surround Sound System".
Екстериорният дизайн подчертава динамичното излъчване на модела чрез детайли като ръбестите прагове и спойлера на покрива. А клиентът освен цвета на автомобила, може да избира и цвета на плата на плата на седалките, материала около въздухоотводите и покритието в отделението за предмети на вратите, които немската компания предлага в различни експресивни тонове.
За "Ауди":
"Четирите кръга" е знакът на един от най-старите автомобилни производители в Германия - немската компания "Audi". Той символизира извършеното през 1932 г. обединение на четирите независими дотогава производители на мотоциклетни превозни средства: "Audi", "DKW", "Horch" и "Wanderer". Това са корените на днешното акционерно дружество "Audi AG".
През 1909 г. Аугуст Хорх открива първата си фирма, като през 1910 г. тя получава името "Audi". Ориентирана предимно към висшата класа, с фурора, който прави на международните обиколки на Алпите (1912 - 1914 г.), името на марката се утвърждава като символ на мощност и качество.
"DKW", специализирала се в изработката на малки двутактови двигатели, започва да произвежда автомобили от 1928 г. Автомобилите на "Horch", произвеждани от 1900 г. в Кьолн, са част от върховните постижения за времето си - водеща марка в луксозния клас и символ за отлично качество. А "четвъртото кръгче" - "Wanderer" присъстват на автомобилния пазар от 1913 г.
От своето създаване автомобилите на четирите компании, образували сдружението "Audi", са носители на техническия прогрес.
През 1901 г. се появява първият автомобил "Horch". Той е с лежащо разположен 2-цилиндров двигател с мощност от приблизително 4-5 конски сили. Предвидено е и допълнително малко бутало, което да приглушава вибрациите на коляновия вал. Друго нововъведение е, че картерът е от лек метал - революционно решение в автомобилостроенето.
През 1921 г. "Audi" въвежда левия волан. Дотогава, наследили традицията от конските впрягове, където кочияшите седят отдясно, колите се произвеждат с десен волан. До края на 20-те години управлението с ляв волан се налага в Германия, тъй като маневрите при изпреварване стават по-сигурни вследствие на по-добрата видимост от тази позиция.
През 1932 г. "DKW" започват серийно производство на малък автомобил с предно предаване. Той има покрита с изкуствена кожа дървена каросерия и типичния за компанията двутактов двигател. Тази конструкция представлява базата на един най-успешните германски малки автомобили на 30-те години.
Сред най-важните нововъведения е и революционната система "Quatro", представена в Женева през 1980 г. Спортното "Coupe" със задвижване 4х4 предизвиква истински фурор на щанда на "Audi". До този момент подобно задвижване ползват само товарни коли и джипове. Тази нова концепция пожънва огромни успехи в автомобилния спорт и постепенно навлиза в цялата гама от модели на "Audi".
През 1993 г., благодарение на системата "Space Frame", автомобилите на "Audi" стават чувствително по-леки. Каросерията им е направена на нов принцип: алуминиевите профили, свързани помежду си с точкови отливки, образуват рамкова структура, в която са поставени носещи алуминиево-стоманени части.
През 1994 г. "Audi A8" - първият автомобил, произведен серийно изцяло с алуминиева конструкция, е представен в Женева. А през 2000 г. той бе последван и от компактния "Audi A2", първият сериен автомобил от алуминий.
"Нашият успех се дължи на вдъхновение, креативност и самоинициатива. Желанията и емоциите на клиентите определят нашата дейност по пътя към лидерството в иновациите." - казват немските производители на автомобили, чието мото гласи: "Напредък чрез техника".
През 1909 г. Аугуст Хорх открива първата си фирма, като през 1910 г. тя получава името "Audi". Ориентирана предимно към висшата класа, с фурора, който прави на международните обиколки на Алпите (1912 - 1914 г.), името на марката се утвърждава като символ на мощност и качество.
"DKW", специализирала се в изработката на малки двутактови двигатели, започва да произвежда автомобили от 1928 г. Автомобилите на "Horch", произвеждани от 1900 г. в Кьолн, са част от върховните постижения за времето си - водеща марка в луксозния клас и символ за отлично качество. А "четвъртото кръгче" - "Wanderer" присъстват на автомобилния пазар от 1913 г.
От своето създаване автомобилите на четирите компании, образували сдружението "Audi", са носители на техническия прогрес.
През 1901 г. се появява първият автомобил "Horch". Той е с лежащо разположен 2-цилиндров двигател с мощност от приблизително 4-5 конски сили. Предвидено е и допълнително малко бутало, което да приглушава вибрациите на коляновия вал. Друго нововъведение е, че картерът е от лек метал - революционно решение в автомобилостроенето.
През 1921 г. "Audi" въвежда левия волан. Дотогава, наследили традицията от конските впрягове, където кочияшите седят отдясно, колите се произвеждат с десен волан. До края на 20-те години управлението с ляв волан се налага в Германия, тъй като маневрите при изпреварване стават по-сигурни вследствие на по-добрата видимост от тази позиция.
През 1932 г. "DKW" започват серийно производство на малък автомобил с предно предаване. Той има покрита с изкуствена кожа дървена каросерия и типичния за компанията двутактов двигател. Тази конструкция представлява базата на един най-успешните германски малки автомобили на 30-те години.
Сред най-важните нововъведения е и революционната система "Quatro", представена в Женева през 1980 г. Спортното "Coupe" със задвижване 4х4 предизвиква истински фурор на щанда на "Audi". До този момент подобно задвижване ползват само товарни коли и джипове. Тази нова концепция пожънва огромни успехи в автомобилния спорт и постепенно навлиза в цялата гама от модели на "Audi".
През 1993 г., благодарение на системата "Space Frame", автомобилите на "Audi" стават чувствително по-леки. Каросерията им е направена на нов принцип: алуминиевите профили, свързани помежду си с точкови отливки, образуват рамкова структура, в която са поставени носещи алуминиево-стоманени части.
През 1994 г. "Audi A8" - първият автомобил, произведен серийно изцяло с алуминиева конструкция, е представен в Женева. А през 2000 г. той бе последван и от компактния "Audi A2", първият сериен автомобил от алуминий.
"Нашият успех се дължи на вдъхновение, креативност и самоинициатива. Желанията и емоциите на клиентите определят нашата дейност по пътя към лидерството в иновациите." - казват немските производители на автомобили, чието мото гласи: "Напредък чрез техника".