Металната количка на "Bburago" изработена в мащаб 1:18, макар и доста по-малка, е умален модел на "458 Speciale". Това малко "бижу" е с отварящи се врати, заден капак и преден капак, под който се крие мощният двигател.
Дължината на количката е 24.5 cm.
Внимание: Цветът може да се различава от показания на картинката.
За "Ferrari":
Италианецът Енцо Ферари основава "Scuderia Ferrari" през 1929-та година като състезателен отбор, който използва автомобили на "Alfa Romeo". По това време базата на отбора е била в град Модена. От 1938 г. Енцо оглавява и спортното поделение на компанията, но през 1941 г. правителството на Бенито Мусолини конфискува "Alfa Romeo" и единственият начин за Ферари да продължи дейността си е да създаде свой собствен състезателен автомобил.
Ферари избира за място на своята фабрика градчето Маранело, което се намира на 18 km от Модена. Но през 1944 година тя е разрушена след бомбардировките на обединените нации срещу фашистка Италия.
Най-накрая през 1946 г. фабриката е построена наново, като този път е създаден и отдел за производство на серийни автомобили. Чрез продажбата им Ферари смятал да финансира състезателната си дивизия.
Световноизвестната емблема на колите - подскачащ кон, била подарена на Енцо от графиня Паолина Барака още през 1923-та година, когато той като автомобилен състезател спечелил поредната надпревара. неин автор бил синът на графинята - Франческо Барака - пилот от италианските въздушни сили и герой от Първата световна война. Младият граф навремето рисувал скачащия кон върху всеки свой самолет и затова графинята Барака решила да я подари на младия Ферари, за да я постави на автомобила си - за късмет.
Ферари с благодарност приема този подарък, но прави някои промени по него. Над коня той поставя италианския трикольор, фонът става жълт - това е цветът на град Моденафон, а в долната част на знака поставя буквите "S" и "F" - "Scuderia Ferrari".
Първият автомобил, предназначен за движение по улиците с марка "Ferrari" излиза през 1947 г. Марката бързо добива популярност в цял свят най-вече заради изключителната си динамика и красота на автомобилите на Ферари. Днес тези коли са сред най-желаните, като в същото време са се превърнали и в символ на благосъстояние.
На пистата състезателните коли на "Ferrari" през годините многократно са печелили различни автомобилни състезания. Значителни са и успехите им във "Формула 1", особено през 50-те, 60-те и 70-те години на XX век. От 1996 до 2004 г. германецът Михаел Шумахер, обявен за най-успелия пилот във "Формула 1" превръща отбора на "Ferrari" в абсолютен лидер, печелейки титла след титла.
Ферари избира за място на своята фабрика градчето Маранело, което се намира на 18 km от Модена. Но през 1944 година тя е разрушена след бомбардировките на обединените нации срещу фашистка Италия.
Най-накрая през 1946 г. фабриката е построена наново, като този път е създаден и отдел за производство на серийни автомобили. Чрез продажбата им Ферари смятал да финансира състезателната си дивизия.
Световноизвестната емблема на колите - подскачащ кон, била подарена на Енцо от графиня Паолина Барака още през 1923-та година, когато той като автомобилен състезател спечелил поредната надпревара. неин автор бил синът на графинята - Франческо Барака - пилот от италианските въздушни сили и герой от Първата световна война. Младият граф навремето рисувал скачащия кон върху всеки свой самолет и затова графинята Барака решила да я подари на младия Ферари, за да я постави на автомобила си - за късмет.
Ферари с благодарност приема този подарък, но прави някои промени по него. Над коня той поставя италианския трикольор, фонът става жълт - това е цветът на град Моденафон, а в долната част на знака поставя буквите "S" и "F" - "Scuderia Ferrari".
Първият автомобил, предназначен за движение по улиците с марка "Ferrari" излиза през 1947 г. Марката бързо добива популярност в цял свят най-вече заради изключителната си динамика и красота на автомобилите на Ферари. Днес тези коли са сред най-желаните, като в същото време са се превърнали и в символ на благосъстояние.
На пистата състезателните коли на "Ferrari" през годините многократно са печелили различни автомобилни състезания. Значителни са и успехите им във "Формула 1", особено през 50-те, 60-те и 70-те години на XX век. От 1996 до 2004 г. германецът Михаел Шумахер, обявен за най-успелия пилот във "Формула 1" превръща отбора на "Ferrari" в абсолютен лидер, печелейки титла след титла.