Столчето за хранене Marcel от Lorelli е удобно и сигурно столче за хранене, което е подходящо за деца от 6 месеца до 3-годишна възраст или докато детето не достигне максимално тегло от 15 kg. То разполага с PVC покритие, а благодарение на компактните му размери, то може да се сгъне за по-лесно транспортиране. Към столчето е предвидена табла за хранене, която е снабдена с място, на което може да поставите бебешкото шише или чашка. А за по-голяма сигурност за родителите, че детето им ще седи стабилно, е предвиден 5-точков предпазен колан. Столчето е снабдено и с поставка за крачетата, което ще осигури допълнителен ... |
|
"Marcel" на "Lorelli" е удобно и сигурно столче за хранене с лесно почистващо се покритие. То е подходящо за деца от 6 месеца до приблизително 3-годишна възраст или докато детето не достигне максимално тегло от 15 kg. За удобство, на табличката за хранене е предвидено специално място за чаша или шише. А безопасността на детето е подсигурена от 5-точков предпазен колан. Когато не се използва столът може да се сгъне до компактни размери за по-удобно съхранение. Столчето е произведено в съответствие с Европейския стандарт за безопасност БДС EN 14988. Характеристики: лесна за почистване PVC материя ... |
|
Столът Марсел на Siesta е изработен от устойчив на атмосферни условия полипропилен, подсилен с фибростъкло. Подходящ е както за външна, така и за вътрешна употреба. Столът е с размери 45 / 85 / 52 cm, като височината на седалката е 44 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Столът Марсел на Siesta е предназначен за поставяне около барплот или по-висока маса. Изработен е от висококачествен полипропилен, подсилен с фибростъкло. Столът е с размери 45 / 106 / 52 cm, като височината на седалката е 75 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Столът Марсел XL на Siesta е изработен от устойчив на атмосферни условия полипропилен, подсилен с фибростъкло. Подходящ е както за външна, така и за вътрешна употреба. Столът е с размери 57 / 85 / 52 cm, като височината на седалката е 44 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Интересната криминална история се разиграва във време и място, които дават възможност да се разкрие пред читателите един изключително интересен свят: Войводина на прага на XX век с нейното пъстро многонационално население; съжителството и сблъсъка на постиженията на XX век с предразсъдъците и суеверията. Авторът описва този вълнуващ свят с изключителен финес и чувство за хумор, въвличайки ни в ежедневието на отдалечената и все пак близка епоха. В романа се преплитат фикция и действителност. Криминалната история е измислена, но много от героите са действителни личности, живели и работили, респективно творили във Войводина. ... |
|
Emerging amid the brutality of World War I, the revolutionary Dada movement took disgust with the establishment as its starting point. From 1916 until the mid-1920s, artists in Zurich, Cologne, Hanover, Paris, and New York launched a radical assault on the politics, social values, and cultural conformity which they regarded as complicit in the devastating conflict. Dada artists shared no distinct style but rather a common wish to upturn societal structures as much as artistic standards and to replace logic and reason with the absurd, chaotic, and unpredictable. Their practice encompassed experimental theater, games, ... |
|
Over 200 paintings, sculptures, photographs, and conceptual pieces trace the story of modern art's innovation and adventure. With explanatory texts for each work, and essays introducing each of the major modern movements, this is an authoritative overview of the ideas and the artworks that shook up standards, assaulted the establishment, and trailblazed new ideas. A blow-by-blow account of groundbreaking modernism. Most art historians agree that the modern art adventure first developed in the 1860s in Paris. A circle of painters, whom we now know as Impressionists, began painting pictures with rapid, loose brushwork. ... |
|
Още като съвсем млад Ханибал Барка се заклева да бъде непримирим враг на Рим. Петнадесет дълги години, далеч от родината си, той води непрестанни войни срещу Вечния град. Успехите му се дължат на това, че притежава редкия и удивителен талант да властва над хората. Това негово качество се проявява в таланта му да държи в подчинение своите разноплеменни и многоезични войски, а това е и причината всички да се отнасят към него с възхищение и почит. Дори онези, които най-яростно го мразят, признават качествата му на пълководец. Историята, разказана в тази книга, запознава читателя с образа на неговите воини, съратници и ... |
|
Компактдискът представя седем автори на музика за арфа, тясно свързани с френската композиторска школа и Парижката консерватория. Между тях е забележителният композитор, органист и педагог Габриел Форе и прочутата от първата половина на ХХ век Жермен Тайефер, изградила своя стил под влиянието на импресионизма, на идеите на Жан Кокто за новото изкуство, на ексцентрика Ерик Сати. Заедно с много популярните Артур Онегер, Дариус Мило, и Франсис Пуленк, тя участва в създаване групата на модерните и търсещи творци на френската музика, наречена “Шесторката”. Още една жена композитор може да се чуе в компактдиска - Анриет Рение, ... |
|
Седемнадесет арии подбрани не само от репертоара, но и измежду най-прочутите оперни откъси за бас, записва през 1996 г. Никола Гюзелев. Седемнадесетото число е свързано с рождения ден на големия певец, а записите са в годината на неговото шестдесетилетие. Така се осъществи началото на една оперна поредица с Никола Гюзелев. Компактдискът представя не само неговият широк репертоарен но и изпълнителски спектър и дава представа за отличната гласова форма, майсторството, техниката и музикалността на певеца, прочут с удивителната си жизненост, музикантска памет, любознателност и стилова култура. Любими арии като: Захария от “ ... |
|
"Паднах болезнено. Още същия месец се сринах мощно. Малко преди Коледа легнах под ножа на доктор Марти. Пак десният глезен. Дори не подозирах, че четири часа по-късно светът ми ще се промени завинаги. Че никога повече няма да играя добре, никога повече няма да спринтирам, никога повече няма да направя перфектното спиране, никога повече няма да чуя прекрасния звук от оплитането на топката в мрежата. Че никога повече няма да крещя като дете след свой гол." Марко ван Бастен Носител на множество награди, сред които "Футболист на годината на ФИФА", "Шампион на Европа", "Шампион на ... |