Юбилейно издание. ... Удобно ръководство за проектиране на релационни бази данни. Независим от софтуера подход! Независимо от софтуера, който използвате за разработване на вашите приложения за бази данни, тази книга може да ви спести време, пари и часове от раздразнения - още преди да напишете и един програмен ред! Лесно и смислено ръководство за проектиране на бази данни - сега актуализирано. Бестселърът на Майкъл Дж. Ернандез е спечелил международно уважение като най-простия начин да научите проектирането на релационни бази данни. Сега той направи това удобно, независимо от софтуера ръководство още по-ясно и по-лесно ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Чисто нова колекция от трикове, страхотни специални ефекти и "вътрешни" тайни на Adobe Photoshop. ... Кори Баркър, изпълнителен продуцент на PlanetPhotoshop.com и един от "хората с Photoshop" във "Photoshop User TV" ви предоставя удобният и вдъхновяващ том от серията "Задкулисни трикове". Да, тази книга е събрала едни от най-удивителните ефекти с Photoshop, които някога сте виждали, на едно място. Чудили ли сте се как се правят постерите на кинофилми или може би как се взимат скучни ежедневни снимки и се превръщат в холивудско творение? А може би просто искате да знаете как да ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Курсът е разработен за специалисти и студенти по маркетинг. 50 урока осигуряват цялата информация за основите на маркетинга, проучвания, реклама, медии и PR, а фокусът върху истински компании дава разнообразие от оригинални текстове. Учебната система "Professional English in Use" съдържа помагалата: Finance ICT Law Marketing Medicine Management Engineering Изброените компоненти от учебната система се продават поотделно. За да закупите някой от тях, последвайте съответния линк. ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Книгата с упражнения е втората част от учебника по български език като чужд, озаглавен Аз уча в България. Той е предназначен за студенти от МУ-Варна, които вече са изучавали езика и са достигнали до ниво B1. Всеки един от уроците съдържа следните елементи: два видеофилма с въпроси към тях (предназначени за мултимедия или за академичната платформа Blackboard); два диалога за четене (с въпроси към тях); теоретична граматика и практически граматически упражнения; четене с разбиране - две задачи; слушане - две задачи; говорене; писане. В изданието е поместен и българо-английски речник, обобщаващ новите думи към ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Някога нуждаели ли сте се от конкретен набор от умения? ... Може би работите по нов проект и се нуждаете от малко вдъхновение или просто от бърза справка, за да разберете как да направите онзи страхотен ефект, който ще бъде довършителният щрих на последното ви творение. Каквото и да ви трябва, тази книга може да ви помогне по много начини. Едно от най-трудните неща на това да сте дизайнери е измислянето на добра идея. Следващото предизвикателство е осъществяването на тази идея. Настоящата книга не само ще бъде източник на идеи, но и ще ви покаже как да ги осъществявате стъпка по стъпка. Дори можете да комбинирате ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Как се стига от 7 дни ТВ до Netflix, от България до Мексико и САЩ, от Бояна до Холивуд? Как се покорява националния ефир в няколко телевизии? Какво е да отстояваш принципите си, когато рискът е адски голям, а залогът - цялата ти кариера? Как жонглираш с няколко фирми в десет различни сфери на бизнеса? Как, по дяволите, оцеляваш при толкова стрес, когато невъзможният дедлайн е твой начин на живот? Продуцентът визионер Магърдич Халваджиян е подготвил отговорите на тези и много други въпроси за живота си, както най-добре умее - с чудна история, сякаш грабната от филм с 11 награди Оскар: В началото на седемдесетте едно ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Някои компании умело използват заблуда в рекламните си съобщения с една - единствена цел - продуктите или услугите им да бъдат представени като полезни и незаменими. Подвеждаща реклама наблюдаваме и в случаите, когато афишираните качествени характеристики на продукта са хиперболизирани и не отговарят в пълна степен на истината. В ракурса на времето рекламната комуникация винаги е била в опасна близост до заблудата. Понятието реклама е събрало изключително много негативизъм и затова повечето от адресатите възприемат дори почтените рекламни послания като недостоверни. Тяхната реакция е логична, тъй като много компании ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Дейвид Огилви - геният на рекламата на XX век. ... Трима са класиците на рекламата през ХХ век: Клод Хопкинс, Росър Рийвс и Дейвид Огилви. Ако сред тримата трябва да се открои визионерът, това безспорно е Дейвид Огилви: той е лицето на цяло поколение в рекламата. Много от продуктите, за които е изготвял реклами преди десетилетия, днес са известни по целия свят корпоративни марки. "Огилви за рекламата" представя свеж, на моменти комичен поглед зад кулисите на една индустрия, изградила своя бляскав образ включително с нескопосано надлъгване и манипулиране на предпочитанията на своята аудитория. Макар и пожънал ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Рекламата, НЛП и 25-ия кадър ... Бихте ли поверили операция на лекар, който знае само как се казват хирургическите инструменти и кога се използват? Пази, Боже! Той трябва да знае как е "устроен" самият пациент, как работят неговите вътрешни органи. Едва тогава бихте могли да разчитате на медицинска помощ от него. Така е и в психологията. Преди да вградите в рекламния клип 25-и кадър или да сложите в макета голо тяло, трябва да имате представа какво представлява съзнанието и какво го отличава от подсъзнанието и защо тъкмо подсъзнанието е толкова предразположено към 25-я кадър или към голото тяло. Ако нямате ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Забавен и лесен начин за създаване на ефективна реклама и увеличаване на печалбата! Трябва да разработите силна, запомняща се рекламна кампания? Този практически наръчник ви дава поглед отблизо върху създаването на реклами за всякакви медии, които привличат вниманието и дават резултат - като се започне от електронните медии и печата и се стигне до радиото, телевизията и външната реклама. Ще разберете как да предадете силно и последователно послание и кога трябва (или не трябва) да спестявате от разходите. Открийте как да: си съставите реалистичен рекламен бюджет дефинирате и предадете своето послание идентифицирате ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Финбар Долан е копирайтър в голяма рекламна агенция. Точно преди Коледа той е принуден да отложи планирана ваканция и заедно с колегите си да се посвети изцяло на работата си. Какво може да се обърка? В рекламата на памперси - всичко! За екипа осъществяването на проекта "Гушливко" се оказва трудна и изпълнена с комични ситуации задача. В забавния разказ обаче се преплитат проблеми от ежедневието на съвременния човек. Чрез абсурдите на рекламната индустрия Фин търси отговора на въпроса каква е истината за хората в информационното общество и къде се крие тя. Почти на 40 и отменил сватбата си наскоро, главният ...![](/b-images/quad-transp.gif) |
|
Тази книга е за всички, работещи в областта на рекламата и семиотика на рекламата, за студенти и специализанти в областта, както и за всички, които се интересуват от проблемите, свързани със знаците и знаковите системи, комуникиращи секс и еротика. ...![](/b-images/quad-transp.gif) |