Забавлявайте се заедно с вашите малчугани! Играйте с тях, научете ги да рисуват, да пишат и да смятат! Двустранната дъска за писане на “ Woodyland ” ви позволява всичко това. Едната ѝ страна е черна и може да пишете с тебешири във всякакви цветове. Другата страна на дъската е бяла и е предназначена за писане със специален маркер. Гъбичката за изтриване има компактна форма и дървена дръжка, така че почистването на дъската да бъде лесно за вашите мъници. Не се притеснявайте, че малките палавници ще загубят маркера и тебеширите, защото за тях има удобно дървено рафтче, което е под дъската. Продуктът е включен в ... |
|
Романът е за вълци, хора и всякакви странни явления! И за любов!~ Романът е пропит от обич. И всеотдайност. Между членовете на едно широко разклонено човешко семейство, между членовете на вълча глутница. Изящно поднесена еротика. Любов към природата, сраснала се неделимо с хора и вълци, еднакво нужна на всички живи същества. Това е поетично-философски разказ за осезаемото и неосезаемото, за боговете на безчет религии, за Брата Човек, Брата Вълк и за Твореца. Величествена възхвала на живота! Антонин Баяя (р.1942, Злин) е чешки белетрист и есеист. Произхожда от лекарско семейство, завършва Висшия агротехнически институт, ... |
|
Превод - Иглика Василева. ... В салона на старото имение Сидли Парк в Дарбишър през април 1809г. седят четиринайсетгодишната лейди Томасина Къвърли и нейният учител Септимъс Ходж. В същата стая, но сто и осемдесет години по-късно, разговарят писателката Хана Джарвис и критикът Бърнард Найтингейл, пристигнал да разкрие скандала, разиграл се тук при гостуването на лорд Байрон. "Аркадия" е най-амбициозната пиеса на Стопард, а Стопард е най-интелигентният жив драматург на Великобритания. Авторът паралелно разказва две истории - от началото на XIX век и от края на XX век. В тях е заложил множество интелектуални ... |
|
Книгата е част от поредицата "Модерна европейска проза" на издателство "Ерго". ... "Небето няма дъно" е последната книга на Хана Андроникова, която коренно се отличава от предишните ѝ творби. Книгата е до голяма степен автобиографична. Емоционални житейски събития стават импулс за неочаквано пътешествие, по време на което историята и разказвачът претърпяват трансформации. Книгата се превръща в пътуване, а пътешествието в пространството е метафора на пътуването до най-отдалечените кътчета на душата. Границата между реалността и фантазията се размива, става лесно преодолима и маловажна. ... |