Столчето за хранене Marcel от Lorelli е удобно и сигурно столче за хранене, което е подходящо за деца от 6 месеца до 3-годишна възраст или докато детето не достигне максимално тегло от 15 kg. То разполага с PVC покритие, а благодарение на компактните му размери, то може да се сгъне за по-лесно транспортиране. Към столчето е предвидена табла за хранене, която е снабдена с място, на което може да поставите бебешкото шише или чашка. А за по-голяма сигурност за родителите, че детето им ще седи стабилно, е предвиден 5-точков предпазен колан. Столчето е снабдено и с поставка за крачетата, което ще осигури допълнителен ... |
|
"Marcel" на "Lorelli" е удобно и сигурно столче за хранене с лесно почистващо се покритие. То е подходящо за деца от 6 месеца до приблизително 3-годишна възраст или докато детето не достигне максимално тегло от 15 kg. За удобство, на табличката за хранене е предвидено специално място за чаша или шише. А безопасността на детето е подсигурена от 5-точков предпазен колан. Когато не се използва столът може да се сгъне до компактни размери за по-удобно съхранение. Столчето е произведено в съответствие с Европейския стандарт за безопасност БДС EN 14988. Характеристики: лесна за почистване PVC материя ... |
|
Столът Марсел на Siesta е изработен от устойчив на атмосферни условия полипропилен, подсилен с фибростъкло. Подходящ е както за външна, така и за вътрешна употреба. Столът е с размери 45 / 85 / 52 cm, като височината на седалката е 44 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Столът Марсел на Siesta е предназначен за поставяне около барплот или по-висока маса. Изработен е от висококачествен полипропилен, подсилен с фибростъкло. Столът е с размери 45 / 106 / 52 cm, като височината на седалката е 75 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Столът Марсел XL на Siesta е изработен от устойчив на атмосферни условия полипропилен, подсилен с фибростъкло. Подходящ е както за външна, така и за вътрешна употреба. Столът е с размери 57 / 85 / 52 cm, като височината на седалката е 44 cm и може да бъде стифиран. ... |
|
Интересната криминална история се разиграва във време и място, които дават възможност да се разкрие пред читателите един изключително интересен свят: Войводина на прага на XX век с нейното пъстро многонационално население; съжителството и сблъсъка на постиженията на XX век с предразсъдъците и суеверията. Авторът описва този вълнуващ свят с изключителен финес и чувство за хумор, въвличайки ни в ежедневието на отдалечената и все пак близка епоха. В романа се преплитат фикция и действителност. Криминалната история е измислена, но много от героите са действителни личности, живели и работили, респективно творили във Войводина. ... |
|
Over 200 paintings, sculptures, photographs, and conceptual pieces trace the story of modern art's innovation and adventure. With explanatory texts for each work, and essays introducing each of the major modern movements, this is an authoritative overview of the ideas and the artworks that shook up standards, assaulted the establishment, and trailblazed new ideas. A blow-by-blow account of groundbreaking modernism. Most art historians agree that the modern art adventure first developed in the 1860s in Paris. A circle of painters, whom we now know as Impressionists, began painting pictures with rapid, loose brushwork. ... |
|
Още като съвсем млад Ханибал Барка се заклева да бъде непримирим враг на Рим. Петнадесет дълги години, далеч от родината си, той води непрестанни войни срещу Вечния град. Успехите му се дължат на това, че притежава редкия и удивителен талант да властва над хората. Това негово качество се проявява в таланта му да държи в подчинение своите разноплеменни и многоезични войски, а това е и причината всички да се отнасят към него с възхищение и почит. Дори онези, които най-яростно го мразят, признават качествата му на пълководец. Историята, разказана в тази книга, запознава читателя с образа на неговите воини, съратници и ... |
|
Името на Марсел Пруст (1871 - 1922) се свързва преди всичко със седемтомното му произведение "По следите на изгубеното време". В тази преломна книга, която поставя жалоните на модерната литература, се говори за любовта и най-вече за трагедията от невъзможното ѝ споделяне, за обществото и най-вече за комедията на светския живот. Но това, което обединява различните ѝ нишки и ги повежда в една посока, е темата за творчеството и стремежът за постигане на смисъл чрез него. В настоящото издание предлага подборка от пасажите, посветени на литературата и изкуството в "По следите". На страниците ... |
|
Главният герой на "Един глупак на припек", след претърпени няколко банкрута, напуска богатото западно общество и се заселва на екзотичен остров сред живописни и приятелски настроени туземци. Започва да отглежда ананаси, което му носи... пореден банкрут. Този приключенски роман, пълен с хумор, самоирония, поезия и гняв, е също така модерна философска приказка, която преплита съвременните и вечните схващания за човешката съдба, за истинските ценности, за консумативността на Запада и възможността да се живее в хармония с природата. Романовият свят е населен с различни герои, едновременно символно натоварени, но и ... |
|
Есе, етюд или роман, "Против Сент Бьов" е първообразът на "По следите на изгубеното време", обединяващ фикционални и критически фрагменти, създадени от Марсел Пруст през 1908 и 1909 година. Уникално и едновременно глобално произведение, по думите на изследователите му, тези безсъници и откровения, ненамерили издател на автора си приживе, се появяват за първи път през 1954 г. (под редакцията на Бернар дьо Фалоа, чийто предговор с любезното му съгласие е публикуван в настоящето издание. Подбраните текстове разкриват удивителния критически дар на Разказвача и отдавна се смятат за сигурен ориентир в ... |
|
"Забраненият празник" е изграден върху жив, увлекателен разказ, който връща читателя към живота в едно измислено френско селце през 17-18 век. Удивителният стил, перипетиите, през които преминават героите, забавният диалог, митологичните напластявания държат читателя в напрежение и са обещание за истински радостно литературно преживяване. Безспорно предимство на романа е неговата многопластовост. Разгърнатият сюжет би могъл да се опира на действителни събития, но и да е плод на авторовото въображение, да отразява конкретен исторически момент, но и да бъде иносказание за съвременността и неумиращата необходимост ... |